سلام دوستان
من یه دختر ۲۴ ساله هستم که دیگه خیلی نا امید شدم در ازدواج ، خواستگار مناسب نداشتم و ندارم . نمیدونم چرا ! سخت گیرم نیستم و خیلی خسته شدم از تنهایی .
اومدم از شما دوستان کمک بگیرم .خداوند بهتون خیر بده اگه کمکم کنید .
این دوره خیلی کم واسطه ازدواج هست منم اهل دوستی نیستم‌ که بخوام از این طریق همسر پیدا کنم شایدم .
دوستان که در اصفهان ساکن هستن اگه موسسه واسطه گری ازدواج یا افرادی که این کارو میکنن میشناسن میشه به من معرفی کنن 

مرتبط با واسطه گری برای ازدواج:

برقراری ارتباط با واسطه های ازدواج در سراسر کشور

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه؟

بحث در مورد کانال های واسطه در ازدواج دائم

ازدواج با واسطه گری نهاد رهبری دانشگاه

بحث در مورد واسطه گری برای ازدواج

برای ازدواج می خوام از واسطه کمک بگیرم

یه ایده دارم برای واسطه گری ازدواج دانشجویی

فرهنگ سازی در مورد بحث واسطه گری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)