سلام

نوجوان که بودم مث هر نوجوان دیگه ای احساسات زود گذری داشتم اما وارد دانشگاه شدم کسی رو دیدم که اوایل خیلی هم برام مهم نبود ولی به هر حال بهش علاقمند شدم دوسش داشتم و دارم .

عشق نمیدونم همینه یا نه ولی هیچ وقت فراموشم نشد و این حسو بعید میدونم نسبت به فرد دیگه ای داشته باشم حتی با وجودی که الان حدود ۳ ساله دیگه ندیدمش . نمیدونم اون هم منو دوس داشت یا نه یا حتی اصلا منو میدید یا نه؟ ولی من داشتم و هیچ وقت نذاشتم اون بفهمه و نذاشتم اثری بر زندگیم بذاره .

همیشه درون من باقی موند . میخوام بدونم که چقدر طول میکشه یه نفر رو که خیلی زیاد دوست داری فراموشت بشه؟ دوستان عزیزم شما چه تجربه ای داشتید ؟ کسی که قبلا دوسش داشتید بعد ازدواج یا رابطه ای دیگه فراموش شد؟

سوالمو با این جمله تموم میکنم واقعا این حس ها فراموش میشه در گزر زمان یا موندگاره؟

فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)