با سلام

من دو ساله که عروسی کردم. قبلشم شش ماه عقد بودم. در دوران عقد متوجه شدم همسرم اشتباهاتی داره . بهش مشکوک شدم ولی بعد مسائل حل شد .

من هر کاری کردم که شکم از بین بره، تعقیبش کردم. به صورت ناشناس پیام دادم. تلگرامش رو هک کردم. ولی اون از همه اینا سربلند بیرون اومد . هر بار به خودم قول دادم دیگه این فکرا رو کنار بذارم ولی نمیشه. حتی وقتی همسرم میره تو اتاق من زود دنبالش میرم. دارم دیوونه میشم. سر کار همش فکر میکنم الان کجاست و وضعیت آن لاین بودنش رو چک میکنم. همسرم رفتارش با من خیلی خوبه. منم دوستش دارم.

ولی با این کارها هم خودم و هم اونو اذیت میکنم. تازگیا بهش گفتم شک هام برطرف شده و بهش اعتماد کامل دارم. ولی در درون هنوز خیلی تغییر نکردم. من دوران مجردیم آدم شادی بودم. ولی دیگه نیستم. افکار منفی همیشه با منه.

خواهش میکنم کمکم کنید این افکار رو برای همیشه کنار بذارم و مثل قبل راحت و شاد باشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)