سلام

می خواستم بدونم وقتی داداش ، تو موقعیت های مختلف طرف زنش رو میگیره ، منه خواهر باید چه رفتاری داشته باشم؟

۲ تا زن داداش دارم که دو تا خواهرن یکی از خواهرا رفته یه شهر دیگه سرکار شوهرش ولی اینجاست بعد هر هفته میاد  هر وقت هم که میاد خونه زندگی ما رو میریزه بهم و میره .

به خدا خونه که محل آرامش هست ما توش آرامش نداریم اصلا اصلا نرمال نیست این یکی خواهرم با خودش خراب کرده ، همش تو زندگی ما دخالت می کنن ما هم که یه چیز میگیم  دیگه از کاه کوه میسازن .

حالا من تو این موقعیت چکار کنم ؟ تازه ۱۰ روز دیگه هم نامزدی خواهرم هست همه چی داره بهم میریزه .

مرسی از وقتی که می ذارین

مرتبط با رابطه عروس با خواهر شوهر:

چرا بعضی از آقایون خواهرشون رو بیشتر از همسرشون دوست دارند؟!

از عروس به خواهر شوهر، بیا رابطه خوبی داشته باشیم!

به خدا نمیخوام خواهر شوهر بازی در بیارم

خواهر شوهر بخت برگشته

میشه خواهر شوهر رو مثل خواهر دوست داشت؟

یکی از مشکلات زندگی من خواهر شوهرمه

چطور یه خواهر شوهر خوب باشم؟

خواهر شوهر کوچیکم محیط شخصی برامون باقی نذاشته!

با خواهرهای شوهرم مشکل پیدا کردم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)