سلام

من یه دختر ۲۴ ساله هستم . ماه بعد عروسیمه اما اصلا هیچ شور و اشتیاقی نسبت به این موضوع ندارم و باعث همه ی این ناراحتی هام همسرمه . ایشون هیچ علاقه ای به عروسی گرفتن ندارن اما من معتقدم عروسی باید باشه حتی شده یه جشن کوچیک و خودمونی وضع مالییشون هم بد نیست اما به شدت خسیس هستند . هم خودش هم خانوادش .

الان مشکل من اینه ایشون اصلا پیگیر کارای عروسی نیستن و همه ی کارها از گرفتن تالار گرفته تا لباس و آرایشگاه و تزیین ماشین و فیلمبردار ... افتاده گردن من . اینم بگم پدر من کارگره ولی چون همسرم حاضر به گرفتن مراسم نبود پدرم نصف هزینه تالار و به عهده گرفتن تا همسرم راضی بشه هیچ پولی بهم نمیده تا برم دنبال کارای عروسیم .

خودش هم ساکن شهر دیگه ای هستن گفته تا جهاز برون نمیتونه بیاد حالا من موندم با این آدم بی فکر و بی خیال که مسئولیتش رو نمیدونه چوری رفتار کنم گاهی اوقات حس میکنم علاقه ای به تشکیل خانواده و ازدواج نداره چون خیلی بی ذوق و بی فکره .

میترسم مراسمم بخاطر همین کاراش بهم بخوره چون اصلا حاضر نیست پولی خرج کنه تو خیلی چیزا هم کوتاه اومدم همه چی هم ارزونشو انتخاب کردم حتی سرویس طلا هم گفتم نمیخوام با اینکه هیچ طلایی تا الان برام نیاوردن .

ولی باز هم حاضر نیست پول خرج کنه با این آدم چطور میشه رفتار کرد ؟ شما بگین 


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)