سلام دوستان همراه همیشگیتون هستم که بخاطر مشکلی که در خونواده رخ داده واقعا درمونده شدم ؛
دختر زیبایی دارم که فوق العاده حساسه ؛ ایشون تحت تاثیر تعاریف دوستانشون برای زیبایی ابرو و هاشور به آرایشگاه معروفی مراجعه و هزینه گزافی رو پرداخت میکنن . وقتی میان خونه و اون دوره لازم برای جا افتادن و بهبود التهاب اون پروسه طی میشه ؛ میبینیم نه تنها زیبایی به صورت ایشون اضافه نشده بلکه ابروهاشون فوق العاده بد رنگ و نامتقارن شده و هر چی میگذره اوضاعش بدتر میشه که بهتر نمیشه ، حتی سر این مساله با همسرش به شدت به مشکل برخورده و میونه شون شکراب شده . البته همسرش در جریان بوده ولی از نتیجه کار ناراضیه و حق داره.
حالا اون خانم آرایشگر زده زیر قولش که گفته بود اگه راضی نبودین پاکش میکنم اینم به کنار تصمیم گرفتیم برای پاک کردن اون هاشور از لیزر بهره بگیریم ولی راجبش تحقیق کردم و دیدم احتمالش هست جای اسکار و جمع شدگی و حتی قرمزی بمونه از وقتی هم که دخترم فهمیده تعادل اعصابش به هم ریخته .

اصلا از خونه بیرون نمیره به شدت افسرده و عصبیه توجهی به نوزادش نداره یعنی از اداره حودشم عاجزه ، حتی به دوست صمیمیش گفته قصد خودکشی داره یعنی به هیچ وجه با قیافه جدیدش نمیتونه کنار بیاد و از وقتی دوست صمیمیش این قضیه رو بهمون گفته آسایش و خواب و خوراک از هممون گرفته شده و همه 24 ساعته ازش چشم بر نمیداریم.
میدونم احتیاج به مشاوره تخصصی هست ولی به هیچ وجه برای خارج شدن از خونه همکاری نمیکنه ؛ اینه که ما الان شدیدا به تجربه شما برای معرفی مرکز یا پزشک خوب در زمینه پاک کردن تتو نیاز داریم تا انگیزه و شروعی باشه برای کمک به بهبود روحیه دختر عزیزمون .
چون میترسیم ایندفعه عجله کنیم و گوشت اضافه و زوائد دیگه هم به مشکلش اضافه بشه. پیشاپیش از اینکه به جای ملامت و زخم زبان و تمسخر ؛
با نظرات ارزشمندتون کمکم میکنید از همتون سپاسگذارم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)