سلام

من الان باید چند سالی می بود که بچه داشتم و به بچه م در مورد بلوغ و جنس مخالف میگفتم ...

من الان باید در مورد خاطرات ازدواج و سالگرد عروسیم می نوشتم و مطالب عشق و عاشقی میذاشتم...

من الان باید کنار همسرم می خوابیدم و با همسرم میرفتم حموم و بعدش باهاش سحری می خوردم...

من الان باید توی خونه ی جداگونه ی خودم می بودم و به روزهای مجردی و سختیم می خندیدم...

من باید به جای فضای مجازی، که در به در دنبال دختر باشم، با همسرم حرف میزدم و آروم میشدم ...

به جای اینکه هنوز فیلم و عکس ... مثل دوران دبیرستان ، برام جذابیت داشته باشه، باید در مورد روش های ارضای همسر و کارایی که اون دوست داره تمرین و مطالعه می کردم و روی همسرم اجرا می کردم...

من الان باید مدتها بود که از فکر فشار جنسی خلاص شده بودم و با خیال راحت میرفتم سراغ کارهای روزمره ....

چرا آخه هیچ کسی پیش من نیست؟ چرا هیچ جنس مونثی توی این دنیا برای من وجود نداره؟ آخه این شانسه من دارم؟ بابا مگه میشه برای یک انسان، جفتی وجود نداشته باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)