سلام
من آقایی سی ساله ای هستم با حقوق دو تومن در ماه ، متاهلم و در شمال کشور زندگی میکنم ، البته خودم بچه تهران بودم که بعد آشنایی با خانومم و البته اینکه از طرف مادری مازندرانی هستم و قصد اجرای یک پروژه رو در این شهر داشتم ، به اینجا نقل مکان کردم . به کمک پدر تونستم یه واحد منزل ویلایی تهیه کنم ، ماشین هم فعلا ندارم . با توجه به پست های ناراحت کننده در این وبلاگ ، تصمیم دارم شما رو با انواع تفریحاتی که با خانومم داریم اشنا کنم . خدای نکرده قصدم فخر فروشی ، دل سوزوندن یا خرد شمردن مشکلات شما سروران نیست ، بلکه قصدم بیان طرح داشتن یک زندگی زیبا ولو با امکانات کم هست . به دلیل زیاد بودن تفریحات ، تنها سر تیترشون رو ذکر میکنم

١ - رستوران : با خانومم ماهی یه مرتبه میریم رستوران
٢ - انواع تفریحات ورزشى که در خونه یا بیرون اجراشون میکنیم
مثل فوتبال دستی ، دارت ، بدمینتون ، بیلیارد ( در حیاط ) ، پینگ پونگ ، بولینگ ( بیرون ) و ...
٣ - انواع تفریحات هنری که با خانومم اجراشون میکنیم : نقاشی (ابرنگ ، گواش ، مداد شمعی و مداد رنگی ) ، عکاسی ( یه دوربین از دوران دانشجویی دارم ) الان کلکسیونی از عکسای قشنگ دارم  ، یا نویسندگی ( مثلا من هر خوابی که میبینم رو با ذکر تاریخ مینویسم ! یا هر روز زیبایی که داریم ) خطاطی و ...
٤ - نگهداری از حیوان ( تو حیاط ) ، اکواریوم ، با یه همستر
٥ - پرورش گل ( که خوراکه شماله )
٦ - مسافرت : سالی یه مرتبه مشهد ، شش - هفت مرتبه تهران و سالی یه مرتبه به یه شهر جدید میریم
٧ - رفتن به جا های مختلف : باغ وحش - شهربازی - موزه - کاخ هایی که تو تهرانه - دریا و کوه
٨ - اشپزی :گاهی یه دسر از رو کتاب اشپزی یا غذای " من در اوردی " درست میکنیم :)
٩ -  شطرنج ، تخته ، بازی های کاغذى
١٠ - اسکی : سالی یه بار
١١ - پیست کارتینگ : سالی یکی دو بار
١٢ - استخر : ماهی یکی دو مرتبه
١٣ - بازی با سونی ٤ یا کامپیوتر
١٤ - تماشای فیلم ، گاهی انیمیشن
١٥ - گوش دادن به موزیک
١٦ - خانومم کمی گیتار بلده و گاهی مینوازه
١٧ - مطالعه : درباره موضوعات مختلف ، سعی هم میکنیم نکات مثبتشو اجرا کنیم
١٨ - رفتن به اینترنت : مثلا همین وبلاگ ، یوتیوب ، تلگرام ، البته اینستا نداریم
١٩ - گاهی با اسباب بازی ! سرگرم میشیم ، مثلا خمیر بازی یا شن بازی خخخ
٢٠ - مسخره بازی : کسیو مسخره نمیکنیم ، دو نفره با هم مسخره بازی در میاریم
٢١ - اب بازی با تفنگ
٢٢ - انواع حرکات معاشقه : مثلا شونه کردن موهای بلند همسرم ،‌یا نگاه های محبت امیز نسبت به یکدیگر
٢٣ - اموزش یک کار جدید یا رفتن به یک کلاس : شخصا در حال اموزش برنامه نویسی هستم ، حرفه جالبی به نظر میاد . البته به خاطر مشغله هفته ای یه مرتبه بیشتر وقت رفتن به این کلاس رو ندارم
٢٤ - صله رحم با دوستان یا اقوام
٢٥ -گاهی حل مشکلات کوچک مردم
٢٦ - شب شعر : ادبیات مون خوبه ، گاهی مسابقه مشاعره برگزار میکنیم و بازنده باید ظرفای شب رو بشوره
٢٧ - کار روی هدف هایی که داریم خودش نوعی تفریحه
٢٨ - جمع اوری کلکسیونی از سنگ ها ، برگ ها ( اینو از اینترنت یاد گرفتم )
٢٩ - کارای ساده ؛ مثلا تو جیب هم پول قایم میکنیم تا طرفو خوشحال کنیم ، یا تماشای ستارگان
٣٠ - یکی از تفریحات بسیار جالب مون ، اینه که بچه خواهرم رو با لیزر اذیت میکنم ، این کار گاهی رو گربه ها هم اعمال میشه که البته گربه ها زیاد به این موضوع اهمیت نمیدن
٣١ - کافی شاپ رفتن
٣٢ - پیاده روی
٣٣ - خرید
٣٤ - درست کردن کاردستى : مثلا اوریگامی یا گاهی ساختن ماکت هایی شبیه خونه - باغ
٣٥ - ریلکس بودن : خودش نوعی تفریحه
مثلا رو صندلی گهواره ای بشینی ، با یه قهوه داغ دستت و به فضای بیرون پنجره خیره بشی
٣٦ - صحبت کردن درباره موضوعی خاص
٣٧ - رابطه جنسی با همسر
٣٨ - رفتن به سینما ، تئاتر که البته من از هیچ کدومشون خوشم نمیاد
٣٩ - نظافت و تغییر دکوراسیون منزل با کمک هم
٤٠ - اسب سواری که لب سواحل شمال زیاده
با این تفریحات ساده ، ما زندگی شیرینی داریم ، مشکلات هم داریم ، منتظر به دنیا اومدن بچه مون هستیم تا شادی هامون بیشتر بشه ،‌حقیقتش رو بخواید من فکر میکنم : بعضی از انسان ها خودشون رو شدیدا وقف کار کرده اند و از خوشی های زندگی غافل شده اند
با اینکه وضعیت مالی خانواده همسرم به مراتب بهتر از ما هست اما خانومم میگه این خوشی ها رو در دوران مجردی نداشته
درباره پروژه ام باید عرض کنم : من تصمیم دارم در بخش مواد غذائی به خود کفایی برسم تا کمتر پول صرف محصولات مختلف غذائی کنم . از این جهت بخشی از زمانم رو صرف کشاورزی و کاشت نهال های مختلف گیاه یا سایر محصولات میکنم
امیدوارم شاد باشید و به خودتون بیشتر اهمیت بدید تا حرف مردم
 

مرتبط:

همه راه های تفریح برا من مسدوده

پیشنهاد به دختر مجرد 25 ساله ای که به شدت دچار روزمرگی شده

راه حل های شما برای تفریح و لذت بردن از زندگی

چه تفریحات حلالی انجام میدید؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه)