سلام
وقتی دارم این پستو میذارم که قلبم داره آتیش میگیره ، این پس بیشتر برای همدردیه تا سوال . دلم برای اون دختر بچه ای که در پارس آباد به قتل رسیده سوخت ، دلم برای تمام آرزوهایی که توو قلبش بود و از بین رفت سوخت . دلم برای تمام دختر بچه هایی که قربانی هوس و شهوت حیوانی هستن می سوزه . دلم برای اون پدر مادرهایی که بچه هاشون این مصیبت سرشون اومده میسوزه، دلم داره اتیش میگیره خدا . آخه یه ادم چقد میتونه پست فطرت باشه که به یه بچه هفت ساله رحم نکنه .
یه آدمی که زن و بچه داره شغل داره ، چرا باید دست به همچین جنایتی بزنه ؟ شک دارم انسان باشه که نیست ،‌اخه تو که دنبال طلا بودی چرا دیگه کشتیش چرا ... ؟
 آخ که دستم داره میلرزه نمیتونم تایپ کنم . خدایا سر این مملکت چی اومده ؟ خدایا چرا نزدی پس کله اش ؟ چرا وقتی داشت اتنا رو میدزدید چرا یه بلا سرش نیاوردی تا نابود بشه  تا در جا از بین بره ؟ اخه چرا  ؟

دیشب از ناراحتی خوابم نبرد من ساکن یه شهر دیگه ام ولی از این که این بلا سر هم وطنم اومده قلبم به درد اومد ، حتی مصیبت هایی که توو تمام عمرم داشتم اینقد منو ناراحت نکرده بود . دوستان ازتون عاجزانه درخواست میکنم برای دختر بچه هاتون طلا آویزون نکنید  شما رو به علی (ع) قسمتون میدم .
نمیدونید اطراف و گوشه و کنار هستند که مثل گرگ ( حیف حیووون که اسم اینا باشه ) شیطان ، شیطان بزرگ در کمین فرشته های کوچیکتون هستند . خیلی مراقب بچه های کوچیکتون باشید . حتی فکرشم دیووونه ام میکنه خدایا  به دل هیچ پدر و مادری  این مصیبت نده آمین . خدا باعث و بانیشو به حق شهدای کربلا نابود کنه نابود کنه نابود کنه
آتنا جان عزیزم  ،‌دلم خیلی داره آتیش میگیره بغض داره خفم میکنه ، فرشته کوچیک جای تو این دنیا نبود  ،‌تو خیلی پاک بودی ،‌خدا تو رو رحمت کنه و در بهشت جایگزینت کنه . آمین آمین آمین
برای شادی روح اتنای عزیزم صلوات
( الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ )
 از طرف یه دختر که ارزو داره این اتفاق برای هیچ کسی در هیچ جای دنیا نیافته

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)