سلام

19 سالمه ، تازه کنکور دادم . چادریم و متآسفانه خیلی  لاغر [ قد 164 ، وزن 46 ] . و تو نزدیکی های شهریار زندگی می کنیم . ولی تو شهر خودم میترسم حتی پامو بیرون بذارم. انگار پامو میذارم همه مردا دارن بهم نگاه می کنن . وقتی میرن بیرون همه با تعجب نگام می کنن فرقیم نداره پیر یا جوون . زن یا مرد ، وقتی یه لحظه نگاشون می کنم اعتماد به نفسم میاد پایین و عرق میریزم ، حتی خیلی وقتا گریمم میگیره و مجبور میشیم بدو بدو برگردم خونمون با گریه .. در صورتی که وقتی پامو میذارم یه شهری مثل  تهران ، انگار نه انگار . اون مشکلاتو اصلا ندارم .. اصلا کسی انگار نگام نمی کنه و خیلی راحتم .

نمیدونم چرا ؟ من کسی رو مسخره نکردم حالا به نظرتون باید محل زندگیمونو عوض کنیم ؟ اگه دانشگاه شهرای دیگه قبول شم بهتر میشه ؟ اصلا نگاهاشونو نمی فهمم ، من خدا رو شُکر مشکل خاصی تو ظاهرم ندارم .. دلم پُره از مردم ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)