سلام

مردی که در کودکی مادرش رو از دست داده چه نیازهای متفاوتی ممکنه نسبت به آقایون دیگه داشته باشه؟

ایشون توی سنین قبل از دبستان مادرشون رو از دست دادن و پدرشون هم هیچ وقت ازدواج نکردن. بسیار مهربون و عاطفی هستن. طوری که حتی وقتی اسم مادرشون میاد، یا به طور کلی صحبت از «مادر» میشه اشکشون سرازیر میشه بعد از گذشت حدودا 20 سال از فوت اون بزرگوار.

من خیلی بهشون علاقه دارم و ان شاءالله قراره با هم یه زندگی مشترک تشکیل بدیم. میخوام بدونم به عنوان همسر، باید براشون چیکار کنم؟ اصلا این مسئله تاثیری در رابطه ی ما خواهد داشت؟

دلم میخواد هیچ کمبودی رو احساس نکنن و البته دوست دارم جوری رفتار کنم که به نظر نرسه دارم بهشون ترحم میکنم ، چون واقعا اینطوری نیست!

این سوال رو فکر میکنم خیلی خوب باشه اگر آقایونی هم که شرایط مشابهی دارن جواب بدن... خیلی دعامون کنید.

پیشاپیش از راهنمایی ها و به اشتراک گذاشتن تجاربتون ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)