سلام
خیلی دو دل بودم که این پست رو بذارم یا نه. ولی چون واقعا این روزا ذهنمو درگیر کرده و با خانواده هم دلم نمیخواد درمیونش بذارم اینجا میگمش.
اخه میدونم خانواده بهم فقط امید میدن و شاید واقعیت رو ازشون نشنومِ. من حدود دو ماه دیگه عروسیمه ولی به شدت از شروع زندگی میترسم. حدود دو سال و نیمه عقدیم و اینقد تو دوران عقد اذیت شدم و میشم که خودم از عروسیم به شدت استقبال میکنم ولی از طرفی هم میترسم اونم به خاطر بیکاری شوهرمه.
البته اینجوری نیست که هیچ کاری نکنه ولی نهایت تلاشش رو که بکنه بتونه ماهی یک میلیون درامد داشته باشه که اونم سیصد تومنش بابت قسط میره! من نمیخواد الان شکایت کنم که عجب اشتباهی کردم باهاش ازدواج کردم نه اصلا اینجوری نیست.
همون اولی که بهش جواب مثبت دادم میدونستم که زندگیم اوایلش سخته. چون شوهرم اون موقع دانشجوی ارشد بود و بعدشم سربازی رو داشت الانم فقط سه ماهه که سربازیش تموم شده و چند جا امتحان داده که امیدوارم بالاخره یه جا قبول شه و بره سرکار.

حالا میخواستم از با تجربه های گروه بپرسم که واقعا با ماهی 700 تومن میشه زندگی کرد ؟ و بدونید که از کسی هم کمکی نخواهیم گرفت چون شوهرم دوست نداره از باباش کمک بگیره و تا الانم نگرفته. به خاطر همینم هست که  هنوز عروسی نگرفته داریم قسط میدیم! من ادم ولخرجی نیستم. همین که از پس مخارج عادی بر بیایم کافیه ولی نمیدونم واقعا میشه یا نه.
حتی نگران خرج عروسی هم هستم که از کجا بیاریم بدیم. تو اطرافیان خودم پدر داماد هم خرج عروسی رو داده هم خونه و ماشین واسه پسرش گرفته ولی خانواده شوهر من با اینکه میتونن هیچ کمکی نمیکنن البته همونطور که گفتم شوهر منم ادمی نیست که ازشون بخواد اونام از خدا خواسته کاملا رهاش کردن به امون خدا.
یه مسئله دیگم هست که واقعا نمیدونم باهاش چیکار کنم. شوهرم میخواد سریع بچه دار بشیم بعد عروسی. واقعا به نظرتون کار درستیه؟  میترسم بهش بگم من از خرج و مخارج میترسم بهش بربخوره. چون تا حالا بحثی پیش اومده گفته بسپارش به من . ولی دیدم که بعضی وقتا خودش یهو از دهنش پریده خدا کنه کم نیاریم.
لطفا بی رودربایستی بهم جواب بدین و نخواین امید الکی بدین. شاید عروسی رو نخوام عقب بندازم به خاطر اذیتهایی که تو دوران عقد شدم ولی میتونم نزارم بچه دار شیم
ممنون از همگی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)