سلام دوستان

از همتون خواهش میکنم اگه راهی تجربه ای دارید بهم بگین... مخصوصا کاربر (دختر بابام). ازتون خواهش میکنم کمکم کنید.

راستش من خیلی سردم برعکس همسرم! اصلا وقتی نوازشی چیزی میکنه انگار نه انگار این همون مردیه که عاشقانه دوسش دارم، هیچ لذتی نمیبرم...

انگار مادرم داره نوازش میده.. واقعا دلم بحالش میسوزه. و احساس عجز و بدی دارم از اینکه نمیتونم زنانگی کنم و لذت ببرم. نامزدم (عقدیم) میگه چرا لذتی نمیبری؟ چرا همش دوس داری ازم فرار کنی؟. همه کارم برام میکنه. از بوسه و بغل و نوازش و..هیچی کم نمیزاره..ولی اصلا یجوریه ک دوس دارم ازش فرار کنم..دوس دارم تمومش کنه
و منم از شدت ناامیدی میزنم زیر گریه!!و در واقع کوفتش میکنم همه چیو..بیچاره دلداریم میده
مدتی رفتم پیش دکتر طب سنتی اوایل خوب بود گفت خیلی سردی.. ولش کردم . تاثیرش زیاد نبود . ازتون خواهش میکنم هر چی میدونید بگید . 

اگه باید برم پیش سکس تراپ لطفا توی شیراز دکتر خوبی رو بهم معرفی کنید ( لطفا ادم نجیبی باشه )
من دکترای خوبو نمیشناسم تو شیراز شما خوب هاشو معرفی کنید و لطفا ادرسشم بدید .... خواهش میکنم هر چی میدونید بگید زندگیم در خطره... اجرتون با خدا.



مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)