سلام
فکر کنم بیچاره شدم. قضیه از این قراره که من دیروز تبلتم را به علت مشکلی که داشت دادم درست کنند. حالا به خاطر نوع مشکلش مجبور بودم رمزشو بدم. از اونجایی که من تو اینترنت عکس الت جستجو کرده بودم. اگه طرف فضول باشه و بره تو مرورگرم می تونه جستجوهای اخیرم را ببینه. و از اونجایی که از فامیل های دور ماست احتمال سرکشی به تبلتم را وجود داره و بیشتر می کنه.
دو تا برادرن که برادر بزرگ تقریبا سی سالشه که میدونم نمیره جاسوسی کنه اما برادر کوچیکه که کنار اون کار می کنه بیست سالشه و منو از اونجایی که چند سال پیش فوتبال بازی کردیم می شناسه و این باز احتمال جاسوسی کردنشو بیشتر می کنه و اگه بره ببینه تو همه فامیلای ما این قضیه پخش میشه و من باید خودمو آتیش بزنم.
از دیشب تا حالا نخوابیدم و صبح رفتم رمزشو عوض کردم. تبلتو که باز کردم دیدم نورش زیاد شده و رو حالت ذخیره باطری است و فقط خود برادر بزرگ اونجا بود که گفت هنوز سراغش نرفته. این یعنی دیگه دیشب که من رفتم تبلتو دادم برگشتم. پسره کوچکتره رفته فضولی کرده مگه نه؟ ان شاء الله اینجور نباشه.
حالا اگه مرورگر منو بازکرده باشه دیگه واویلا.تو رو خدا یه جوری دلداریم بدید خیلی نگرانم.اصلا خودش نگفت که رمز بده.من دیوونه به خاطر اینکه برا گرفتن رمز تماس نگیره رمز دادم که از کارم در حد مرگ پشیمونم.حالا هم احتمال داره آبروم رفته که ان شاء الله اینجور نباشه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)