با سلام خدمت دوستان خانواده برتری

دختری حدود 21 سال و تک فرزند هستم . از وقتی یادم میاد دو مشکل اساسی داشتم . همیشه به حرفای دیگران بیش از حد ممکن فکر میکردم حرفاشونو بارها تو ذهنم باز میکردم و بعد خودمو سرزنش میکردم که چرا این حرف رو زدم که این جوابو بگیرم . میخوام یه شخصیت قوی و با اعتماد به نفس داشته باشم که هم دیگران به خودشون اجازه ندن با من بد صحبت کنن هم حرف دیگران من رو اذیت نکنه .
مشکل بعدیم اینه که من همیشه دوستای مقطعی داشتم دوستام فقط تو مدرسه یا کلاس زبان یا باشگاه با من بودن و محدود به زمان و مکان میشد هیچوقت خارج از اون مکان باهم نبودیم یا بعد از تمام شدن اون دوره زمانی پیشنهاد ادامه دوستی و رفت و آمد نمیدادن . گاهی خودم میگفتم یا میومدن یا میدیدم تمایلی ندارن ادامه نمیدادم و دوستی ما تمام میشد . یک بار حتی اکیپی که بودیم همه باهم موندن و من رها شدم .

برام توضیح بدید چکار کنم همه جذبم بشن برا دوستی همش تو مقاله ها خوندم مهربان و با صداقت و خود واقعیتون باشید اما کامل توضیح ندادن . من برای شروع دوستی همیشه حرف کم میارم نمیدونم از چی حرف بزنم خیلی وقتا دیگران تمایل نشون دادن اما من اینقدر نگران بودم که اونا هم عقب کشیدن حتی چند با خودم از اونایی که میخواستن با من دوست بشن دور شدم چون نمیدونستم چکار کنم که دوست بمونیم و ترسیدم نظرشون درموردم عوض بشه ! همیشه وقتی کسی از شخصیتم خوشش میاد من میترسم چون نمیدونم چطور این حسش رو ثابت نگه دارم و بیشترش کنم همش نگرانم نظرش درمورد عوض بشه !

چطور نشون بدم مهربونم و دوسشون دارم . یکم از دوستیاتون بگید شما چکار میکنید و اون چیکار میکنه براتون ؟ الان چند نفر هستن که خیلی تمایل دارم باهاشون دوستای خوبی بشم اما برای شروع که حرف مشترکی نداریم از چی بگم ؟ خیلی میترسم منو پس بزنن لطفا کمکم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)