سلام

من چطور میتونم که نامزدم رو به خودم جذب کنم . یعنی این که به دختر های دیگه ای چشم نداشته باشه منو نامزدم با هم دیگه دختر خاله و پسر خاله هستیم ولی عقد نکردیم نامزدم به طور کلی با همه ارتباط داره خوش زبونه همه به طرفش میرن تو فامیلا همه بهش در خواست ازدواج میدن با اینکه میدونن که منو نامزدم با هم در ارتباطیم .

واقعا نامزدم منو دوس داره ، منم نامزدمو دوس دارم ولی وقتی به اینا فکر میکنم واقعا اعتمادم بهش کم میشه . در ضمن من یه بار تو گوشیش اسم یه دختر رو دیدم که در ارتباطه بهش گفتم ولی قسم خورد که دوستش با گوشیش به دختر دیگه ای اس داده از این به بعد بهش اعتماد ندارم .

بعضی موقع ها سرد حرف میزنه بهم میگه که کار میکنم خسته میشم موضوع همینه .من چطور میتونم که فقط جذب من شه و به دختر های دیگه نظری نداشته باشه . منظورم اینه که توجه نداشته باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)