سلام
الان که این متنو دارم مینویسم خیلی دلم گرفته ، بزرگترین مشکل من بی پولیه ، من زیاد پول دوست نیستم خدا شاهده ،‌اما الان حس میکنم بخاطر بی پولی غرورم شکسته یا عزت نفسم از بین رفته . من یک دختر 22 ساله ام . خسته شدم از بس بخاطر بی پولی شخصیتم خورد شده .
چرا باید فامیل بهم زیاد عیدی بده؟ چون میدونه ما بی پولیم و من خیلی وقته لباس نگرفتم، من به این پولا خیلی نیاز دارم ولی حالمو بد میکنن دوس ندارم بقیه برام دل بسوزونن .
چرا وقتی میرم فامیل برام لباس میگیرن بهم پول میدن، من به اینا نیاز دارم ولی از بقیه نمیخوام و به شدت حالمو بد میکنه و احساس بدی بهم دست میده، میدونم قصد بدی ندارند ولی من احساس میکنم غرورم میشکنه و اگه بر ندارم دست بردار نیستند و اینقدر اصرار میکنن تا بردارم . خیلی دارم اذیت میشم دلم میخواد برم جایی که هیچکس منو نشناسه .
حالم بده دوست ندارم بقیه دلشون بحالم بسوزه، من همیشه ظاهرمو حفظ میکنم تا حالا نشده از بی پولی پیش کسی بنالم، اتفاقا بعضی دوستام که کاملا از وضعمون خبر ندارند، فکر میکنن من دختر پادشاهم و خیلی خوشبختم! چون برعکس اونا من اهل شکایت کردن نیستم و خوشم نمیاد بقیه از مشکلاتم بدونن . اما آشناها، هر چقدر هم ظاهرمو حفظ کنم نمیشه و مدام برام دل میسوزونن .

یا بعضیا دنبال اینن که بقیه رو تحقیر کنن! تو که میدونی بی پولم برای چی میپرسی چرا گوشیتو عوض نمیکنی؟ چرا درستو ادامه نمیدی؟ چرا نمیری کلاس؟ لباس برا عید چی گرفتی؟ تو هنوز این کفشو داری؟ و ... . متنفر شدم از این دنیا و آدماش . بخاطر بی پولی ادامه تحصیل ندادم . بخاطر بی پولی عمل نمیکنم (یه مشکلی دارم که نیاز به عمل داره) و خیلی چیزای دیگه .
بی پولی اذیتم نکرده خدا بزرگه ، ولی مردمن که اذیتم میکنن ، یا بعضیا هی از داشته هاشون که بدرد خودشون میخوره، پیشم تعریف میکنن! به داشته هاشون حسودیم نمیشه ولی این کارشون آزارم میده ،‌یه بارم یه اتفاقی افتاد که به شدت حالمو بد کرد . به من تهمت دزدی زدند، انگشتر طلا گم شد و چون من اونجا از همه فقیرترم ( البته از نظر مالی ) همه فکر کردن من برداشتم و یه جورایی مطمئن بودن . نمیدونم کی اونو برداشته بود ولی من هیچ وقت بخاطر اون تهمت ها ، اونا رو نمی بخشم . و خیلی چیزای دیگه ...
کسی هست زندگیش مثل من باشه؟ گور بابای بی پولی من از بقیه متنفر شدم در حدی که دوس دارم خودمو گم و گور کنم . کاش اینقدر دختر مغروری نبودم و این چیزا تا این حد اذیتم نمیکرد ، من دوست ندارم فقیر باشم چون دوست ندارم بقیه برام دل بسوزونن..
*لطفا اگر کسی به فقیری (از نظر مالی) کمک میکنه یا قصدشو داره، با خوندن این حرفام پشیمون نشه چون خیلیا خوشحال میشن و واقعا نیاز دارن و ثواب داره . اگر مثل من مغرور بود، کمکش نکنید بهتره و کافیه براش دعا کنید یا یه جور دیگه کمکش کنید مثلا براش کار پیدا کنید یا.... نمیدونم فقط همینجوری از رو دلسوزی پول و لباس ندید . حاضرم از گشنگی بمیرم ولی از کسی پول نگیرم .
ممنون حرفامو خوندید

مرتبط با روش های کسب درآمد برای خانم ها:

یه دانشجوی دختر، چه مهارتی رو یاد بگیره سریع وارد بازار کار بشه

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

در مورد کار در کافی شاپ مشورت می خوام

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

انتظار برای پیدا شدن فرصت شغلی مناسب یا کار با حقوق کم ؟

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)