با سلام خدمت همه

من دختری 24 ساله ، مجرد ، لیسانس حسابداری و دارای خانواده متوسط هستم . در حال حاضر بیکارم اما به فکر این افتادم که یک سری کلاسها رو برم و مهارت کسب کنم .

میخواستم نظر شما رو در مورد گزینه های زیر بدونم که بنظر شما کدام در اولویت باشه البته اگه قراره مثلا الان انتخاب کنم فقط دو مورد که بنظرتون ارجح تره رو بگین .

1 - رفتن به کلاس تکواندو چون واقعا علاقه وافری به اون دارم البته تا الان کار نکردم ولی یه جوری از بچگی ارزوم بوده .

2 - کلاس خیاطی

3 - رفتن به دوره های حسابداری ، چون واقعا هیچی از حسابداری و نرم فزاراش چیزی نمی دونم  و برا همین اعتماد بنفس یافتن کار رو ندارم .

البته علاقه من به این سه تا در یه حده ولی خب واقعا دوس دارم برم باشگاه و ورزشی رو انتخاب کنم . خیاطیم چند وقت پیش یه خانمی به من گفت من خیریه دارم اگه خیاطی بلدی بیا با بیمه تازه خودمم خیلی علاقمندم .

بنظرتون دوره حسابداری برم یا به خیاطی ؟چون یه دوره رو میتونم برم و شاید سه ماه دیگه دوباره یه دوره دیگه .

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)