سلام وقت به خیر

چند وقت پیش یکی از دوستان یه راهنمایی خیلی خوب درباره خرید موبایل کرده بود من چیزهای خوبی ازش یاد گرفتم.

حالا من تو موقعیت خرید لپ تاب قرار گرفتم اگر امکانش هست لطف میکنید اگر اطلاعاتی درباره مدل خوب و تمام سخت افزار ها و نرم  افزار های لازمش برای انجام کارهای نه خیلی ... پیشرفته برای خرید توضیح بدید. در ضمن اطلاعاتم تقریبا صفر هست در خرید این قضیه .

کار من با نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ  و ... هستش ، نه خیلی پیشرفته. البته چیزی باشد که بتوانم ارتقا دهم اگر روزی خواستم کارهای کمی پیشرفته انجام دهم. در ضمن حجم فایل های زیادی هم دارم. ولی از همه بیشتر چیزی باشد که همان جور که گفتم قابل ارتقا باشد شاید نرم افزارهایی به بازار آمد که بعدا به سیستم های بهتر احتیاج باشد و اگر نتوانم ارتقا دهم که بد می شود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)