سلام

من هیجده سالمه قبلا متاسفانه خود ارضایی میکردم ولی به لطف خدا تونستم ترکش کنم حالم عالی فوق العاده است وصف ناشدنی دیگه ارومم فشار جنسی خیلی کم شده ولی یه حس خوب یا بد ... وقتی یه دختر زیبا یه قیافه معمولی رو می بینم دلم غش می کنه واسش تند تند قلبم میزنه نمیدونم چرا این جوریه شدم تازگیا ...

وقتی صدای یه زن رو یا دختر و پشت تلفن می شنوم بازم این جوری میشم ..فرق نمی کنه واسه همه ی دخترها این جوریم ... خدای نکرده فکر بد نمی کنم مثلا ( اره درس فکر کردی ) ... بعد قبلا اون موقع که خود ارضایی میکردم فکر بدم بهش میکردم .....

من فقط یه توصیه دارم من کنکور تجربی دارم فردا ، اگه تو این یه سال خود ارضایی نمی کردم خیلی خوب میشد خیلی چون این چند وقت واقعا خوب خوندم ...خود ارضایی من رو بد بخت کرد یه عالمه بلا سر اومد ...

من پسری زشت هستم و دختر های همکاسی مون وقتی من رو می ببیند قیافشون رو کج می کنند اخم می کنند در حالی که من اصلا به اون ها نگاه نمی کنم .

خدایی داغون میشم بچه ها عکسمو میذارن تو گروه مسخره می کنند خوب گناه من دقیقا چیه ؟ به خودم این جرات رو نمیدم سمت هیچ دختری برم ، چون قطع به یقین ردم می کنه ... فقط امیدم به خدای بزرگه که من رو از این عذاب جهنمی نجات داد . تو ماه رمضون از خودش خواستم  هم فردا تو کنکور تجربی موفقم کنه ... هم قیافه یه ذره درس کنه اگرم درس نکنه فدا سرش و فدا سرم ...

یا حق


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)