سلام

دختری ٢٠ ساله هستم.  مثل بقیه خواستگار دارم .  یه مسئله ای ذهنمو درگیر کرده ممنون میشم کمکم کنید.

زن و شوهرا چطور همدیگه رو این همه سال کنار خودشون تحمل می کنن؟ منظورم از کلمه ی تحمل بد نیستا کنار هم بودن منظورمه. دل زده و خسته نمیشن ؟

من خودم تجربه ای ندارم واسه همین نمیدونم چطوریه . نگران میشم یه وقتایی . البته با تلقین و این حرفا ذهنمو دور می کنم. متاهلا نظرتون چیه ؟

کسی بوده قبل از ازدواج این فکرارو می کرده. من الان می بینم دوستای مجرد خودمم بعضیا اینو میگن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)