سلام

یه پسر هفده ساله م . میخواستم یه کمک بزرگى در حق این برادر کوچیکتون کنید ! من به زبان انگلیسى تسلط ندارم ، جهت رسیدن به هدف هام به انگیزه بالایى نیاز دارم که روزانه به من باید تزریق بشه . مثل دوپینگه واسم !

من خیلى واسه پیدا کردن دوبله سخنرانى هاى افراد بزرگ در این زمینه تلاش کردم اما نشد ،‌کتاب هم میخونما ، تا الان دوازده تا کتاب انگیزشى خوندم ؛ نمیگم زیاده اما بد نیست ، ولى سخنرانى تاثیر بیشترى واسم داره .

خلاصه لطف کنید یک منبع خوب جهت دانلود سخنرانى هاى امثال برایان ترسى و جیم ران و غیره معرفى کنید . و البته کافى نت میتونه این کار رو واسم انجام بده ؟

توجه : منظورم از دوبله همون زیر نویسه نه دوبله آوایى ، در ضمن بنده فقط میخوام خارجى باشه ، زیاد به سخنرانى هاى فارسى اعتقاد ندارم ، اخه بیشتر واسه کسب درامد خودشون صحبت میکنن تا کمک به مردم .

ممنون از همتون ، این لطف شما میتونه آینده منو تغییر بده .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)