سلام دوستان...
امیدوارم حال خودتون و دلتون خوب باشه .
خوشحال میشم اگه منو با راهنمایی هاتون مورد لطف قرار بدین ...راستش سوال من در مورد سیاست در ارتباط با دیگرانه .میخوام بدونم چطور با سیاست رفتار کنم ،حرف بزنم و با اطرافیانم ارتباط برقرار کنم؟
مثلا وقتی کسی ازم سوالی میپرسه، چطور جوابش رو بدم که نه دروغ گفته باشم و نه همه چیزو گفته باشم؟
وقتی کسی قصد داره زیر زبونمو بکشه چطور متوجه شم و از این اتفاق جلوگیری کنم؟ چطور میتونم یه دستی دیگرانو بگیرم؟
اگه قرار باشه یه واقعیت ناخوشایند رو به کسی بگم،چطور بگم که ناراحت نشن؟ برای این مورد مثال میزنم: مثلا وقتی بخوام به کسی بفهمونم که بهش اعتماد ندارم، یا اینکه بگم فلان اخلاقتونو نمیپسندم ؟

چطور رفتار کنم که کسی پی به افکار و احساسات درونیم نبره؟ در کل چطور رابطه رو کنترل کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب؟
لطفا اطلاعات جامعی بهم بدین تا همه جا به کارم بیاد ...خیلی ممنونم از وقتی که میذارین اجرتون با خدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)