سلام

بعد از این مدتی که توی عقد بودیم شوهرم هیچ تلاشی واسه نزدیک شدن و افزایش مهر و محبت مون نمیکنه . اگه خواسته ای داشته باشم یا بخوام کاری کنه انجام میده ولی از روی وظیفه و انگار شور و اشتیاقی نداره و وقتی ازش گلایه میکنم میگه منکه نمیدونم تو باید بگی چکار کنم ....
ما توی این مدت اختلاف نظرهای کوچیک داشتیم که بینمون ناراحتی ایجاد کرده و بقول اون هم خیلی مسائل کوچیک و بی اهمیتی بوده ولی میگه زیادیش باعث سردی میشه...
یعنی ممکنه تاثیر اونها باشه که ایشون در رفتارو گفتارش عشق و علاقه ی واقعی دیده نمیشه؟
احساس میکنم حتی دوست دارم گفتناش و رابطه ی جنسیش و هر کاری که واسه من میکنه از روی وظیفه است نه عشق و علاقه... چکار کنم تا از روی شور و شوق باهام برخورد کنه؟ چکار کنم بهم وابسته بشه؟ انگار داره بینمون فاصله میفته و منم دارم سرد میشم . چطوری جلوگیری کنم از این مسئله؟
می خوام توی دوران عقد مهر و محبت و علاقمون تثبیت بشه بعد برم باهاش زیر یک سقف


مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)