سلام دوستان وقت تون بخیر

من دختری 24 ساله ام میخواستم اطلاعاتی در مورد رشته ورزشی پیلاتیس به من بدین اصلا چه جور ورزشی هست آیا برا سن من مناسبه؟ از نظر شهریه و اینا ورزش گرونی محسوب میشه ؟

اگه ورزش گرانیه میشه ی ورزشی معرفی کنید که کم هزینه تر باشه ؟ اگه میشه در مورد دفاع شخصی هم اطلاعاتی بدین ممنون میشم آیا به سن من میخوره چون من نمیخوام برم باشگاه بعد با یه سری بچه کم سن و سال ورزش کنم مثلا کودکان .

در ضمن الان بعضیا تو ذهنشون اومده بگن برو پیاده روی که رایگانه راستش من میخواستم یه جوری باشه حتما برم باشگاه . دو تا ادم ببینم یکمم روابط اجتماعی مم تقویت شه و ورزشمم منظم باشه ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)