سلام

یه دختر حدودا 22 ساله هستم که اگر خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد قراره تا چند وقت دیگه ازدواج کنم. مشکلم اینه که حس میکنم ذهنم بیش از حد مشغول مسائل جنسی شده. همه ش تو فکرم وقتی به زندگی مشترک فکر میکنم آخرش میرسه به رابطه ی جنسی و خیال پردازی. نمیدونم این حالت برام طبیعیه یا نه ؟

تو دوره ی نو جوونی به خ.ا دچار شدم، چون متاسفانه توی خونه ماهواره داشتیم و من تا 16-17 سالگی اصلا نمیدونستم این کار گناهه! الان هم خیلی تحریک پذیریم زیاد شده!

از خانم ها و آقایون متاهل خواهش میکنم یه کم در مورد زندگی واقعی بگن! زندگی که همه ش مجامعت و معاشقه نیست! هست؟

راستش در عین نیاز شدید به رابطه ی جنسی ( چون به شدت طبع گرمی دارم ) از این مسائل کمی هم میترسم. در زمینه ی ازدواج زیاد مطالعه کردم ولی حالا که دارم به مرحله ی عمل نزدیک میشم خیلی دلهره دارم.

راستی اشاره کنم که تا حالا با هیچ پسری ارتباط عاطفی نداشتم. درگیر عشق های بچگانه ی یک طرفه بودم، اما این اولین باریه که واقعا دارم به یه مرد به چشم همسر نگاه میکنم. خیلی بهشون علاقه دارم، ایشون هم همینطور. همه چیز به لطف خدا داره خوب پیش میره... اما بازم من همه ش دلشوره های بیخودی دارم! و شبا دلم نمیخواد تنها بشم از بس که فکرهای جنسی به سراغم میاد. 

ما هنوز نامحرم هستیم و معلوم هم نیست کی به هم محرم بشیم... ممنون میشم از تجربیاتتون بگید و راهنماییم کنید. امیدوارم سوالم واضح بوده باشه.


مرتبط با زندگی متاهلی:

متاهل ها آیا از ازدواج خود راضی هستید ؟

آقایون متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

نصایح آقایون متاهل به دختران مجرد

آقایون متاهل ، بعد چند سال زندگی از خانم تون چه انتظاراتی دارید ؟

خانمای متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

درس هایی که از زندگی متاهلی نزدیکان تون گرفتید رو بگید

خانومای متاهل، میشه بعد از ازدواج اخلاق و رفتار مرد رو تغییر داد؟

تفاوت های مجردها و متاهلین از نظر معنوی

نصایح خانم های متاهل به دختران مجرد

نسبت به آدم های متاهل حسادت شدید دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)