سلام

من یه خواهر دارم وقتی نوزاد بوده اب جوش ریخته روش یه سمت بدنش یعنی یه دست و پاش سوخته، الان 30 سال گذشته از سوختگی، فقط چروکی بوست مونده، اون وقت هر چی خواستگار میاد واسش از تحصیل کرده بگیر تا بی سواد قضیه رو میفهمن دیگه بر نمیگردن .

خواهرم قیافه ش خوبه. بخاطر درس 10 سالی از خونه دور بوده ولی همیشه مواظب ابروی خودشو خانواده ش بوده زندگی سرش میشه ، مثل منو همسن های من  نیست که از زندگی زناشویی هیچی سرمون نشه.

  این اقایون چرا به این جزئیاتی که هیچ تاثیری تو زنگی ایده ال داشتن نداره گیر میدن ، مگه شما هر روز به بدن زنتون نگاه میکنید؟ بی عیب و نقص بودن ضامن خوشبختیه؟

اونقد از مردای ایرانی دلم پره که میخوام اینجا ازدواج نکنم . اصلا هر جور شده برم از ایران یکی رو پیدا کنم که منو بخاطر این که انسانم بخواد نه بخاطر ظرافت زنانه و ....

کاش اونایی که چند ساله زن دارن میگفتن الان بعد چند سال از یه زن چی میخوان تو زندگی و اینکه اگه زمان برمیگشت به عقب عملکردشون چطوری میشد در مورد ازدواج؟


مرتبط با زندگی متاهلی:

متاهل ها آیا از ازدواج خود راضی هستید ؟

آقایون متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

متاهل ها ، یه کم در مورد زندگی واقعی بگید

نصایح آقایون متاهل به دختران مجرد

خانمای متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

درس هایی که از زندگی متاهلی نزدیکان تون گرفتید رو بگید

خانومای متاهل، میشه بعد از ازدواج اخلاق و رفتار مرد رو تغییر داد؟

تفاوت های مجردها و متاهلین از نظر معنوی

نصایح خانم های متاهل به دختران مجرد

نسبت به آدم های متاهل حسادت شدید دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)