سلام

نمیدونم چرا همه قبل از اینکه ازم بپرسن کی هستی ،سوال میکنن چی داری ؟

مدتی پیش به خواستگاری دختر مورد علاقم رفتم  و همه چی خوب بود تا اینکه:

1- ایشون همون جلسه اول از وضعیت اقتصادیم پرسیدن و منم گفتم قطعا به اندازه یک زندگی معمول و متعارف درامد و پس انداز دارم که اومدم خواستگاری ، اما ایشون گفتن این کافی نیست و باید ریز تمام دارایی هاتون رو دقیقا بگید.

والا من قصد داشتم تا همه دارایی و درآمدم رو بگم ولی دلیلی نمیدیدم که تو همون جلسه اول بیان بشه و بابت این موضوع که ایشون قبل از اینکه سعی کنن منو بشناسن و از عقاید من باخبر بشن یک راست رفتن سراغ وضعیت اقتصادیم تو ذوقم خورد .

خلاصه خیلی اصرار داشتن بگم و کوتاه نمیومدن منم بالاخره گفتم اما حتی این موضوع باعث نشد پشیمون بشم تا اینکه

2- ایشون گفتن "جمله زن و شوهر مکمل هم هستن یعنی اینکه به یکدیگر آرامش و آسایش میدهند"، خب تا اینجاش مشکلی نیست اما ایشون در ادامه گفتن که "زن در عوض در اختیار گذاشتن زیباییش برای مرد از اون پول و نفقه می گیره برای اینکه آسایش داشته باشه و مرد هم در عوض نفقه از همسرش آرامش می گیره" .

این جمله باعث شد کلا پشیمون بشم چون اگه قرار بود صرفا به دلیل زیبایی ایشون و نیاز جنسیم با ایشون ازدواج کنم و نفقه بدم مگر دیوانه بودم که اصلا ازدواج کنم؟ راه های زیادی به جز ازدواج برای رفع نیاز جنسی هست ثانیا اگه من باید بابت این موضوع که ایشون نیاز جنسیم رو رفع کردن به ایشون نفقه بدم پس ایشون هم باید بابت این موضوع که من نیاز جنسیشون رو رفع کرم به من نفقه بدن!

از خواستگاری پشیمون شدم و به خانواده ها هم گفتم که عقایدمون سازگار نیست ، گذشت تا اینکه ایشون مدتی پیش پیام فرستادن که برم باهاشون در این مورد صحبت کنم و مشکل رو حل کنیم و اینکه بهم علاقه مند هستن و ...

اما سوالم اینه که به نظر شما میشه به این دختر اعتماد کرد؟ هر جور حساب میکنم میبینم نمیشه . شاید بگید رفتم خواستگاری دختری که از خودم بالاتره اما من فقط به خواستگاری دختر هم سطح خودم میرم. نه سراغ دختر میلیاردر رفتم و نه سراغ این دخترای نقاشی شده ای که نمونش رو تو اینستاگرام زیاد میبینید!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)