سلام

خسته نباشید... من کنکوریه امسالم اما به دلایلی امسال نتونستم بخونم اصلا . که یکیش فوت پدربزرگم و عمل آپاندیسم بود که تازه خودمو جمع و جور کردم. کنکور 97 قراره شرکت کنم دبیرستان و راهنمایی مو تیزهوشان درس خوندم و کلا بچه درس خونم.. عاشق پزشکی ام  اما هیچگونه حمایت مالی ندارم یعنی وضعیتمون در حدی نیست که بتونم مشاور بگیرم. کتاب هارو هم امسال از دوستم که کنکور میده میخوام بگیرم و از لحاظ کتاب مشکلی ندارم خیلی کتابای خوبی داره...
خیلی خوندم تو پست ها که دانشجوی پزشکیه دانشگاه تهرانن یا دانشگاهه تیپه 1 تهرانن... آرزوم اینه پزشکی دانشگاه تهران قبول بشم اما هیچ اطلاعاتی از اینکه چیکار باید بکنم ندارم... مثلا ساعت مطالعاتیم باید چقدر باشه چقدر تست بزنم هر درسو چطور بخونم و چطور برای خودم برنامه بریزم و این چیزایی که شما دانشجو پزشکی ها میدونین....مسلما راهی که قبل از تو یه نفر رفته باشه و ازش به نتیجه رسیده باشه مطمعن تره...
میخواستم خواهش کنم از شماها که به من کمک کنید و راهنماییم کنید تا بتونم به این آرزوم برسم منم وضعیت مالیه خوبی ندارم که بگم در عوضش بهتون مثل بقیه دانش آموزایی که الان هستن ماهی فلان قدر پول میدم اما قول میدم در عوضش منم به یک نفره دیگه که واقعا آرزوشه پزشک بشه رایگان و همه جوره کمک کنم تا به آرزوش برسه تا هم خمسه علممو داده باشم هم لطف شما رو جبران کرده باشم...
میخواستم بدونم هست کسی با ویژگی های بالا که حاضر باشه همچین لطفی کنه در حقه من و صفر تا صده کنکور رو یادم بده و از بعد کنکور 96 تا کنکور 97 بهم کمک کنه؟
میدونم پزشکی سخته و مشغولی داره و اینا اما من 1 نفرم... میدونم ممکنه توقع زیادی باشه اما میدونم اگه بخواید میتونید منو تو برنامتون جا بدید و بهم کمک کنید...
میدونم اگه قرار بود هزینه بدم خیلی ها حاضر به کمک میشدن همین الان هم هستن کسایی که میشناسم خودم اما میدونم پولی ان... برای من این مهمه که بدونم با اینکه توان پرداخت هزینه ندارم اما استعداد و علاقشو دارم و فقط یکیو میخوام که داوطلبانه و به خاطر خدا کمکم کنه کسی حاضره اینکارو بکنه؟
به عنوان خمس علمش در راه خدا ... که منم در آینده همچین کاری رو به جای جبران انجام بدم و از اون طرف مقابلم هم بخوام انجام بده و یه چرخه ی کار خیر درست بشه...
خیلی امیدوارم کسی حاضر باشه اما از هر کس کمک خواستم یا انقدر پیچوند که فهمیدم چون پول میخواد اینطوری میکنه و فقط میخواست از سرش باز کنه و سرسری ازت رد میشد... کاش کسی پیدا بشه....

مرتبط با قبولی در پزشکی:

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)