سلام

من سوالی داشتم از پسرها . من خانواده عجیبی دارم خواهرم که نزدیک به ۴۰ سال سن داره بیماری افسردگی داره قرص میخوره و خیلی از روزها خودش را خیس میکنه و کلا ما هر روز سر این مسئله اعصاب خوردی داشتیم .

ولی الان با یک مصیبت بزرگتر مواجه شدیم و آن این هست که برادر بزرگتر که ازدواج کرده برگشته خونه خانمش زنگ زد و گفت که الان سه ساله که کار نمیکنه واقعا من خجالت کشیدم که این ها را شنیدم و الان اینقدر روش زیاد شده که روی خانمش دست بلند کرده .

راستش ما جرات نمی کنیم که باهاش حرفی بزنیم چون زود شروع میکنه به دعوا کردن و از تیپ و قیافه هم که نگو اصلا شبیه معتادها شده البته مطمئنم که معتاد نیست دلم برای بچشون خیلی میسوزه و البته توی یه همچین خانواده پر تنشی منم مطمئنا اونقدرا سالم نیستم ولی یه کار خوب دارم و همه فکر میکنن که من خیلی شاد هستم چون همیشه میخندم ولی در واقع اینطور نیست .

همیشه وقتی با کسی آشنا میشم اگر سطح خانوادشون بالاتر از حد نرمال باشه حس میکنم حتما اگر خانواده ما را ببینند مسخره میکنه و میره به بقیه میگه  و متاسفانه من همیشه از پسرهایی خوشم اومده که توی خانواده های مرفه بزرگ شدن ، حتی روی این را ندارم که دوستام را به خانه بیارم که وضعیت ما را ببینند. قیافه من خوبه و چهره آرومی دارم و خیلی ها از من خوششون میاد ولی به جایی نمیرسه  .

من الان ۲۸ سالمه و تا سی سالگی چیزی نمونده خیلی دلم میخواد ازدواج کنم بچم را بغل کنم شاید اگر به سی برسم موقعیت ازدواج برای من از همین که هست هم کمتر میشه . اگر شما بودید و از دختری خوشتون می آمد حاضر بودید خانواده اون را تحمل کنید یا دنبال یک خانواده بی حاشیه میرفتید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)