سلام

حس میکنم دارم نسبت به همسرم دلسرد میشم با بعضی رفتارا و حرکاتش داره منو از خودش دل زده میکنه اگه ناراحت بشم بهش میگم و بعد از چندین ساعت خوب میشم باهاش واسه همین دیگه تلاشی نمیکنه واسه رفع ناراحتیم چون میدونه خودم بعد از مدتی خوب میشم .

ولی نمی دونه ظاهرم فقط خوب میشه ولی توی دلم می مونه اون مسئله و ناراحتیه حل نشده که همون داره به مرور منو دلزده میکنه...خیلی ناراحتم از موضوع و دلم نمیخواد دلزده و بی تفاوت بشم نسبت بهش ... نمی دونم چطوری باید دلگرم بشم بهش ، حس میکنم کم کم بدون اینکه متوجه بشیم داره بینمون فاصله ی احساسی میفته ...
شوهرم انگار چیزی رو احساس نمیکنه و تلاشی هم واسه دلگرم شدنم نمیکنه نمیدونم باید چکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)