سلام

من دو ماه از همسرم جدا شدم ، حق طلاق داشت رفت طلاق گرفت . دلیل طلاقشم این بود میگفت تو عصبانی میشی . البته هر بار یه دلیلی میاره یا میگفت من بچه دوس ندارم تو هم باید مثل من دوس نداشته باشی یکی دو بارم واسطه فرستادم اما گفته بر نمیگردم اصلا .

اما من هنوز دوسش دارم البته آدم مغروریه ،  آیا کسی هست که تجربه برگشت داره که بتونه کمک کنه یا کسی هست بتونه یه راهی پیش پام بذاره تا بتونم برش گردونم .

با دوست داشتنی هم که از خودم سراغ دارم محال فراموشش کنم . خواهشا با نظراتتون کمکم کنید و آیا با گذشت زمان ممکن نرم تر بشه و برگرده.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)