سلام
من یه دختر مجردم با بیست و اندی سال ،  که چندین سال پیش دچار خ . ا شده بودم و چند سال پیش هم کاملا ترک کردم اصلا از اون روزی که فهمیدم این کاری که میکنم خ . ا هست و اصلا چه چیزیه، در جا ترکش کردم . من اصلا میلی یا اعتیادی یا فشار جنسی چیزی نداشتم مثله خیلیا که میگن ، فقط از روی نا آگاهی این کار میکردم !!!
از اون روزی که فهمیدم کارم خ . ا ایه تا همین الان از خودم و همه دنیا بیذارم حس میکنم با این که توبه کردم ولی حس میکنم هیشکی مثل من نیس و اینقد گناهکارم که اصلا هیچ جایگاهی پیش خدا ندارم .
نماز که میخونم از خدا خجالت میکشم به خاطر گذشته ام ... . اگه به یه طریقی تو سنین راهنمایی یا پایان دبستان بمون اینا رو میگفتن (به جای اینکه از دوست و ... بفهمیم ) اصلا من تو همچین وضعیتی قرار نداشتم .
هیچ وقت مسئولان مملکت رو حلال نمیکنم  من زندگیم تباه شده ، مثلا اگه معلم پرورشی چیزی اینا رو بمون میگفتن چی میشد ؟! به خدا الان که دارم این مینویسم با خودم میگم شما در مورد من چیا که فکر نمیکنید ...! .

من اصلا دختر بدی نیستم خانواده ام خیلی موفقن و خیلی آبرو دار و با سوادن کلا از همه نظر عالین حالا فکر کنین من بهشون بگم که قبلا چه غلطی کردم الله و اعلم که بعدش چی میشه فک کنم منو دق میدن ... اوه اوه ...
بعضی وقتا هم با خودم میگم تقصیر خودشونه .. خب باید اینا رو بهم به موقعش میگفتن ... با دوستام هم که اصلا نمی تونم در میون بذارم ... تنها جایی که میشه همین جا بود . تو رو خدا بگین چکار کنم زندگیم از دستم رفت .  من الان دارم ادامه تحصیل میدم تا یه مدرکی بگیرم و ...
برا همین وقتی خواستگارا رو رد میکنم خانواده ام هیچی نمیگن ولی بعد از دانشگاه چی بشون بگم ...!!! نمیگن چته که ازدواج نمیکنی ؟!
حالا اگرم بخوام ازدواج کنم چطور به طرفم بگم آخه .. منی که الان دارم آب میشم وقتی اینا رو مینویسم چطور بهش بگم آخه ؟
خدایا آخه چرا باید این بلا سر من بیاد من که عین بچه آدم داشتم زندگی مو میکردم !حس میکنم یه آدم بی مصرف شدم اگه مسلمون نبودم تا حالا چند بار خودمو خلاص میکردم :( . ببخشید اگه خیلی قروقاطی شد.

مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)