سلام

زن و زایش و زندگی از یک ریشه هستند.

زن؛ زندگی و انسان را خلق میکند به همین دلیله که احساس کمال و تمامیت میکنه! از اونجاییکه زن میدونه دومین خالق بعد از خداونده به این استعداد و تواناییش افتخار میکنه... زنان زندگی را تایید نموده و در حال زندگی میکنند زن نیازی به ارمانگرایی و رویاپردازی نداره . اهل عشق و احساس و لذت اند بهتر از مردان مشکلات زندگی رو "تحمل" میکنند البته گرایشات ذهنی شون بسیار کمتر از مردان هست!
بهتر خود واجتماع رو میپذیرند از عشق و احساسات قوی برخوردارند. حس ششم قوی تری دارند!
زنان اهل نظم و پاکیزگی اند و پر حوصله اند... دوست دارند تو جمع و شلوغی باشند حرف بزنند ! در مقابل عادات بسیار ضعیف هستند و توانایی ترک عادات در انها بسیار کمتر است معمولا علاقه ای به تغییر شرایط ندارند و از تغییر می ترسند! از نظر روحی از مردان قوی ترند هرچند از لحاظ روانی ضعیف ترند!
بنابراین راحت تر زندگی می کنند اهل فکر و فلسفه و منطق و ریاضی و آرمانگرایی نیستند دنیا رو همانگونه که هست می پذیرند... زنان از افکار خود رنج نمی برند بنابراین نیازی به مخدرات و مسکرات برای پناه اوردن ندارند! مانند مردان از آزمندی رنج نمی برند غالب مردان از ویژگی حرص و آز برخوردارند.

پ.ن: انچه که راجع زن گفته شد مربوط به ویژگی های کاملا زنانه بوده و تغییرات بیوشیمیایی و بیولوژیکی و مسایل تربیتی نادیده گرفته شده!

"الهام T "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)