با سلام

این تجربه شخصی بنده هستش . بنده یکی از کسانی هستم که متاسفانه و یا شاید بدبختانه به این مشکل فوق حاد ( اصلا بزرگنمایی نیست و عین حقیقته ) دچار شده بودم. اما خدا را شکر این مساله با ازدواج بطور کامل حل شد. غرض از این پست صرفا اگاهی بخشی و راه حل برای عزیزانی که به این مشکل حاد و شدید دچار هستند .

روزگار من در قبل ازدواج فاجعه بود فاجعه به معنای حقیقی کلمه . طوری وضعم بود که هر روز مشکل داشتم . هر روز خدا . در حسرت بودم روزی اینکارو نکنم . در حسرت بودم ارامش روحی داشته باشم . با کوچکترین موردی بر انگیخته میشدم. این حال روز من قبل ازدواج بود!

برداران و خوهران میدونم جامعه فوق تحریکی وجود داره. میدونم شرایط ازدواج سخت شده . میدونم ارزش ازدواج و سنت اسلام ظاهری شده متاسفانه.

اگر به سلامتی خودتون اهمیت میدید حتما ازدواج کنید. من جایی شنیدم ایت الله ... در عنفوان جوانی که احساس نیاز کردنند بلافصله به پدر و مادرش اونم دو نصف شب ! اصرار کردند که حتما همین الان باید برید خواستگاری! خلاصه اصرار ایشان مجبور میکنه پدر و مادرش که میرن خواستگاری. بنظرم اگر این بزرگوار مشکل نیاز جنسی شو از طریق ازدواج حل نمیکرد مسلما الان آیت الله که سهله بکله شاید به راه انحراف کشیده میشد .

الان بشدتت پشیمانم چرا در بیست تا بیست و پنج سالگی ازدواج نکردم . چرا آرامشی که الان دارم چرا نباید چندین سال پیش نباید داشته باشم. اشکال عمده متوجه خود شخص بنده هست . چرا که هیچکس به اندازه خودم  نمیتونست کمکم کنه .

انسان میتونه تصمیم بگیره به عرش اعلی بره میتونه تصمیم بگیره با کله زمین بخوره . راه درست از بیراهه کاملا مشخصه مخصوصا در این مورد. تاکید میکنم حتما یک ازدواج عاقلانه و هدفمند در پیش بگیرید . خدای نکرده نرید از هول حلیم بیفتید توی دیگ. صحبت یک عمر هستش .

هدف من از این صحبت اینه که تنها راهکار این مشکل ازدواج شرعی مخصوصا دائم ( نظر و تجربه شخصی). من هنوز که هنوزه مشکلات مادی و مسایل دیگر دارم ولی مشکل خودارضایی حل شده بقیه مسائل در پناه خدا حل میشه چرا که امید دارم گامی در راه خدا بر داشتم و او نیز مسائل دیگر رو برام هموار میکنه .

خلاصه کلام این مسیر ازدواج در پیش بگیرید حتی اگه زمان زیادی ببره چون ماهی رو هر وقت از اب بگیرید تازه هست . از دوستان عریز و خوانندگان محترم تقاضا دارم اگر تجربه های این دست دارنند به اشتراک بگذارن چرا که  غالب افراد دچار مشکل از این دست سنین پایین دارند و متاسفانه بعلت حجب و حیا و ... نمیتوند این مساله رو با کسی درمیان بذارن . این دست تجارب میتونه کمک کننده باشه یا لااقلش امیدوار کننده .

به امید ازدواج و اشتغال جوانان این سرزمین 

 یا علی


مرتبط:

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)