سلام دوستان
من پسرم و در سن بلوغ هستم. تو یکی دو سال گذشته چهرم خیلی تغییر کرده مخصوصا بینی و پوستم. راستش بینیم از نیمرخ مشکلی نداره ولی احساس میکنم یه کمی باد کرده و نوکشم پهن شده.
انگار و کلا انگار اجزای صورتم با هم تناسب ندارن. پوستم هم اصلا صاف نیست و انگار پر فرو رفتگی یا منافذه و پوست قسمت بینیم هم جوش های ریزی داره ( البته پوستم جوش های بزرگ و قرمز نداره ) من در حال حاضر نزدیک به 16 سالمه و خودارضایی رو هم فقط قبلا یه مدت کوتاهی میکردم و الان بیشتر از یه ساله که گذاشتم کنار.
میخواستم از افرادی که دوران بلوغ رو سپری کردند بپرسم که شما تا چه اندازه چهره تون دوباره خوب شد ؟ آیا درسته که میگن با پهن تر شدن و مردونه تر شدن صورت بینی عادی تر به نظر میرسه یا باد کردگیش به ظاهر کمتر میشه؟ از چه سنی به بعد این تغییرات معلوم میشن ؟
با تشکر

پیشنهاد:

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)