سلام دوستان
طاعات و عباداتتون قبول باشه
بنده دختری 19 ساله هستم و مشکلم اینه که فوق العاده بی احساس هستم. خیلی به ندرت پیش میاد کسی را دوست داشته باشم. همین باعث شده خیلی ها ازم دلخور بشن. مثلا پدر بزرگم به مادرم گفته بود که چرا دخترت با ما اینقدر سرد و بی احساسه. البته من وقتی میبینمشون خیلی خوب برخورد میکنم ولی به هر حال وقتی به کسی احساسی نداری اون شخص متوجه میشه، منم نمیتونم خیلی نقش بازی کنم و ابراز علاقه کنم.
البته نه این که هیچ احساسی نداشته باشم ولی خیلی خیلی کم. بعضی وقتا احساس میکنم اگه خدایی نکرده از دنیا برن اصلا ناراحت نمیشم. یا وقتی خالم فوت کرده بود من زیاد ناراحت نبودم و گریم نمیومد و عذاب وجدان گرفته بودم شدید. نسبت به عمه ها و دایی ها و عمو و ... هیچ علاقه ای ندارم. نه این که فکر کنید اونا آدمای بدی هستن یا به من بدی کردن اصلا اینطور نیست، اتفاقا خیلی هم خوب و با محبت هستن ولی من نمیتونم  دوستشون داشته باشم.
ازشون بدم نمیادا هرگز، ولی دوستشون هم ندارم.نسبت به همه همینطور بی احساسم، غریبه و آشنا هم نداره. تنها کسی که دوستش دارم و بعضی وقتا دلم میخواد ببوسمش مامانمه، البته اونم نه زیاد.

بابام را هم دوست دارم. تا جایی سرد وبی احساسم که همه فامیل هم فهمیدن. مثلا خالم بارها بهم گفته که خیلی سردی. اگه کسی را هم دوست داشته باشم نمیتونم ابراز کنم. وقتی مهمون میاد خونم دلم میخواد که خیلی گرم و صمیمی برخورد کنم ولی نمیتونم. اگر کسی بهم ابراز محبت کنه با خیلی ممنون یا مرسی جوابش را میدم  و این باعث میشه که بعضی وقتا طرفم ناراحت بشه.
راستش ابراز محبت کردن را هم بلد نیستم.البته من به هیچ وجه آدم گوشه گیر و منزوی نیستم،اتفاقا برعکس خیلی در اجتماع فعال هستم و توی دانشگاه هم دوستای زیادی دارم و توی انجمن های مختلف عضو هستم ولی احساس ندارم.دلم میخواد اطرافیانم را دوست داشته باشم و بهشون عشق بورزم.
دلم میخواد با دیگران به گرمی رفتار کنم طوری که اونا احساس کنن من دوستشون دارم و مهربونم.حتی وقتی سعی میکنم خیلی مهربون باشم و محبت کنم بازم سرد به نظر میرسم. مثلا دیروز که مامان بزرگم اینا افطاری اومده بودن خونمون من خیلی مهربون و خوش برخورد بودم ولی وقتی رفتن مامانم بهم گفت چرا اینقدر با مهمونا سرد برخورد میکردی؟!
دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنید.به نظرتون من غیر طبیعی هستم و باید به پزشک مراجعه کنم؟ چیکار کنم که با احساس و گرمی بشم .
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و متن را خوندید.


مرتبط:

از بچگی دختری بی احساس بودم

دخترم، فکر میکنم احساساتم ثبات ندارند

دختری هستم که احساساتم اصلا تحریک نمیشه

نکنه من کلا هیچ احساسی به مسائل جنسی نداشته باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)