با سلام

از همه ی دوستانی که این پست رو می خونن یا پاسخ میدن سپاسگزارم. لظفا خانوم ها بیشتر مشارکت داشته باشن و همچنین آقایونی که در شرایط مشابه بودن بفرمایند با چنین موقعیت هایی چطور برخورد کردن که رهایی یافتن.

بنده پسری هستم سر و سنگین و سرم تو کار خودم هست و سوال خیلی مهمی که پاسخ یکی از مهمترین مشکلاتم هست اینه که چطور میشه یه پسر آبروش رو از گزند خانومی که مدام  فکر میکنه آدم به اون چشم دوخته یا بد چشمی میکنه در حالی که چنین چیزی اشتباه محضه و  یکبار هم چنین موردی رو از آدم ندیده حفظ کنه.

تصور کنید اگه یه خانوم در یک محیط مدام از یه پسر یا مرد خودش رو بپاد یا طوری رفتار کنه که انگار اون فرد داره مزاحمت یا بد چشمی میکنه به چه سادگی باعث تغییر  دید اطرافیان و حاضرین به اون آقا میشه و آبرو و شخصیت اون فرد رو میتونه خدشه دار بکنه و باعث بد بینی سایرین به اون فرد بدبخت بی گناه بشه و مثل تیر غیب بر سر اون فرد فرود بیاد.

من در محیط کارم با چنین موردی متاسفانه مواجه هستم که اگر مثلا به فرد کناری بعضی از این افراد نگاه کنی چنین واکنش هایی رو پی در پی نشون میدن. احساس میکنم اطرافیان به این خاطر به من یه مدل دیگه ای نگاه می کنن. آخه چرا در چنین وضعیت هایی همیشه همه پسر یا مرد رو قضاوت می کنن و مقصر می دونن و کسی مشکل رو از زن یا زن های این چنینی نمی بینه؟

در عوض بعضی ها هم خیلی اجتماعی هستن و چنین وسواس فکری ای ندارند. خواهشمندم لطفا راهنمایی بفرمایید که چطوری میشه از شر این رفتار بیمار گونه رهایی یافت. آیا ممکنه افرادی که از آدم خوششون نمیاد چنین رفتاری در قبال آدم داشته باشن؟ خب آدم بیچاره که آبروش رو از سر راه نیاورده.

در ضمن خب رفتار و شخصیت های آدم ها متفاوته. یکی درونگرا یکی برونگرا، یکی کم رو و یکی با اعتماد به نفس بالا. آیا ممکنه در برخی از موارد چنین خانوم هایی به جای اینکه این واقعیت رو بپذیرن در ذهنشون به برخی از شخصیت های رفتاری انگی رو بچسبونن ؟ حداقل یکبار خطایی از آدم ببینید بعد محکومش کنید.

با سپاس فراوان


مرتبط:

با مشکوک شدن های بی خود، آبرو ریزی نکنید

دلیل واکنش های خاص بعضی از دختران برای بی آبرو کردن یک آقا

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

دختران وسیله ای برای حفظ آبروی خانواده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)