سلام دوستان روزه دار عباداتتون قبول باشه
آیا دست دادن دو تا نامحرم با هم حرام هست یا نه یا هر وقت به نفعمونه و میخوایم یکی رو ساکت کنیم حلال میشه ؟! زندایی شوهرم با شوهرم و برادر شوهرهام دست میده هر وقت به شوهرم میگم میگه خوب چیکار کنم ایشون بزرگن زشته هر چند با اکراه بهشون دست میده ولی بازم من ناراحت میشم .
بهش میگم خوبه منم با داییت دست بدم ؟ میگه بیخود میکنی ! میگم پس یه بار که زن داییت بهت دست داد بهش میگم مگه شما نامحرم نیستید چرا دست میدید ولی موقعیتش جور نشده یعنی با خودم میگم زشت نباشه وسط جمع خجالت بکشه یا بقیه بهم بخندن آخه یه بار خواهر شوهرم به شوخی گفت . گفتن من جای مادرشونم ولی هممون میدونیم که باز هم نامحرمن تازه اولای عقدمون با دختر عموهای باباش هم دست میداد که من خیلی مخالفت کردم دیگه بیخیال شد .
ولی پدر شوهرم که یه دفعه اتفاقی حرفامونو شنید گفت من از یه حاج آقا پرسیدم گفتن چون سنشون زیاده دست دادن باهاشون مشکلی نداره ! مگه میشه ؟ مگه داریم؟! خوب نامحرم نامحرمه دیگه حالا پیر یا جوون .
تازه دایی شوهرم هم مثل چغندر پخته همون جور نگاه میکنه هیچی به زنش نمیگه به شوهرم میگم لااقل با شوخی بهش بگو زندایی ما نامحرمیم وای من دست نمیدم یا از این قبیل کارا که خودش بفهمه ولی میگه نمیدونم والا.
البته خانواده ما و شوهرم به این جور کارها و روابط خیلی اهمیت میدیم ،خلاصه خودم کم بدبختی دارم باید فکر آخرت شوهرم هم باشم لطفا کمکم کنید .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)