سلام به همه دوستان عزیزم

حدود 5 ماهی میشه که عروسی کردم خودم و شوهرم هم سن هستیم . تو این مدت یه دعواهای کوچیکی بین خودم و شوهرم پیش میومد که بعدش به آشتی تبدیل میشد تا یه دو هفته پیش سر یه موضوع کوچیک از دست شوهرم دلخور شدم و رفتم خونه پدرم تا یکم حالم عوض بشه و برگردم .

وقتی اومدم فهمیدم که شوهرم نشسته تمام بحثایی که تو این مدت داشتیم رو برا خواهرش گفته و بعدم اون رو به خانواده اش منتقل کرده خلاصه خانواده ها درگیر بحثمون شدن و کار به جایی کشید که رفتم برای گرفتن مهریه و بعدم طلاق ولی باز پدرامون وساطت کردن و اشتی کردیم بماند که چقدر تحقیرم کردن هم شوهرم و هم خانواده اش .

حالا از این موضوع یک هفته ای گذشته ولی رابطه مون خیلی سرد شده جوری که هر کاری میکنم شوهرم کمی کنارم باشه نمیشه سریع یه حرفی میزنه و دوباره بحث و بعدم خونه پدرش .

بخدا خسته شدم اصلا نمیدونم باید چکار کنم ولی از اون بحث تا الان اخلاق شوهرم 180 درجه تغییر کرده و خیلی بدتر شده جوری که واقعا تمایلی دیگه بهش ندارم و انگار الکی دارم برا خودم زندگی می کنم پیش مشاوره هم اصلا نمیاد که بریم و حلش کنیم ادم الکی که ازدواج نمیکنه بهر امیدی ازدواج کردم ولی چه سود 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)