سلام
من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده . برای مثال من آدم احساسی هیچ وقت نبودم ولی الان احساسی شدم و یا یه دختر خاله دارم که همیشه از اخلاق و رفتار و همه چیزش بدم میومده ولی الان ازش خوشم میاد .
من هیچ وقت دوست نداشتم با دخترا دوست بشم ولی الان نظرم عوض شده و دوست دارم این کارو بکنم و برای خودم دلایلی برای توجیح میارم برای مثال میگم دوست شدن باعث افزایش ارتباط عمومی میشه تا پس فردا تو دانشگاه دختر هست دیگه مشکلی برام پیش نمیاد و ....
میخواستم بدونم تو سن من این چیزا طبیعی و میگذره و من دوباره مثل قبل میشم؟!

مرتبط:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)