سلام

من کوروش هستم . قبلا در مورد خواستگاری و ازدواج و اینا چند باری سوال پرسیدم که شاید کاربرای قدیمی بدونن. الان من پس از دو تا خواستگاری ناموفق ، در سومین بار تقریبا به یک نقطه امیدی رسیدیم . ولی در شرایط اصطلاحاً " نه به باره نه به داره " . سوال اینجاست که یک سری دل نگرانی هایی راجع به اینده پیدا کردم .

1. من تو این پنج شش سال ،‌ سالم سالم زندگی نکردم . رابطه با هیچ دختری به هیچ طریقی نداشتم تا حالا ولی امان از عکس و فیلم غیر اخلاقی و خودارضایی . یه دوره ای خیلی زیاد بود و چند وقتی هست که خیلی کم شده ولی هنوز هست . ( البته بیست روزی میشه که با احتمال یافتن ازدواجم دارم جلوی خودمو می گیرم ولی این خویشتن داری خیلی سخت انجام میشه و همین سخت بودن منو می ترسونه )‌ خیلی می ترسم از اینکه حتی بعد از رسمیت یافتن رابطه ام ، باز هم ادامه پیدا کنه و در این صورت واقعا از خودم بدم میاد .

2. به خاطر فکر کردن زیاد به ازدواج و تلاش های زیادی که برای ازدواج توی چند سال اخیر انجام دادن و خلا عاطفی ( که هر کسی من رو ببینه به سادگی به احساساتی بودنم پی می بره ) ناشی از مجردی احساس می کنم دچار افسردگی شدم . یعنی بعضا به این فکر می کنم که ازدواج هم اگه بکنم اتفاق خاصی نمیفته و بعد یه مدت وضع مثل سابق میشه . من چند سال موقع خواب با خودم حرف میزدم و با همسر خیالیم درد و دل می کردم و حتی بالش یا پتو بغل می گرفتم و بهش محبت می کردم . (نخندین ، خیلی ها گرفتار این مشکلن )

3. من همیشه تو تصوراتم دوست داشتم همسرم تپل باشه ( چاق نه ) ولی الان رفتم سراغ کسی که لاغر هستش .

سوال اصلی : آیا ممکنه علی رغم تلاش های خودم برای جلوگیری از تاثیر زندگی گذشتم روی زندگی متاهلی  ،‌ این شرایط روی زندگی آینده ام تاثیر بذاره ؟ کسی تجربه ای در این زمینه داره ؟ راهکار های جلوگیری اش چیه ؟

ممنون از همه


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)