سلام

من پسری 20 ساله هستم که هیچ کس تو خانواده منو نمیبینه . یه برادر و یه خواهر دارم ، داداشم 33 سالش هست و خواهرمم 27 و ازدواج کردن. تو خونمون با من طوری رفتار میشه که انگار 10 سالمه و بچه م.

مثلا خواهرم اگه خونه ما باشه و داداشمم بیاد خونمون اگه لباسش باز باشه سریع یه لباس بسته میپوشه ولی پیش من با تاپ خیلی باز میگرده. یا زنداداشم پیش بابام به بچه شیر نمیده و راحت میاد تو اتاق من و بچه رو شیر میده، انگار نه انگار که من هستم, و این رفتار تو کل فامیلامون هم رسم شده مثلا دختر خاله یا دختر عموهامم این طوری هستن و طرز لباس پوشیدنشون پیش من با داداشم یا بابام فرق داره.
چرا نمی بینن من بزرگ شدم؟ خب منم اذیت میشم, چیکار کنم ؟ چطوری بهشون بگم؟


مرتبط:

امروز 20 ساله شدم، به شدت ترس دارم از این سن

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

تو اوج 20 سالگی بر خلاف دوستام یه دختر افسردم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)