سلام
دختر مجردی هستم که میل عاطفی خوبی دارم ولی نسبت به مسائل جنسی خیلی سرد هستم حالا نمیدونم بعد ازدواج آدم تغییر میکنه یا نه ؟ اگر نه من باید به خواستگارم بگم این موضوع رو ؟
از وقتی فهمیدم چنین رابطه هایی بین زن و شوهر هست ( تقریبا 6 سال پیش ) حس خیلی بدی بهم دست داده . فکر میکنم شان انسان خیلی بالاتره تا اینکه بخواد چنین کارایی بکنه. یعنی تا حدی که از ازدواج هم ترسیدم دوست دارم حتی اگه ازدواج هم کردم کارمون به اونجا ها نرسه همین بغل ساده کافیه اونم با لباس!  ولی وقتی فکر میکنم میبینم پس بچه چی؟ من عاشق بچه هام! تنها چیزی که اذیتم میکنه همینه که فکر میکنم ارزش انسان خیلی بالاتره که بخواد اینکارا رو انجام بده. و میدونم حتی اگرم زمانی این اتفاق بیفته و من باردار بشم نمیتونم حتی به مادرم بگم چه برسه به پدر و برادر و غیره .
سعی میکنم خودم رو آروم کنم با این حرفا که خب همه آدما اینکار رو کردن ، خدا گفته حلاله خوبه ولی بازم نمیشه. اینکه گفتم میل عاطفی خوبی دارم هم حقیقته دوست دارم ازدواج کنم و به همسرم ابراز احساسات کنم چون تا الان هیچ مردی تو زندگیم نبوده ولی اینکه بخواد یه ابراز احساسات به کارای دیگه ختم بشه اذیتم میکنه. این رو هم بگم تقریبا دوسال پیش من یه فیلم دیدم (عادی بود پورنو نبود) و توش از اینکارا میکردن البته نه شدید خلاصه تحریک که نشدم هیچ کلی بدم اومد از چنین آدمایی.
حالا نمیدونم با توجه به اینکه میل عاطفیم خوبه ممکنه اگه ازدواج کنم این مشکل حل بشه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)