با سلام

حدودا سه ماهه پیش در یه محیط کاری پسری یه من پیشنهاد ازدواج داد . از نظر اجتماع در سطح بالاییه ، دکترای مهندسی مکانیک داره و از کار و درآمد بسیار بالایی هم برخور داره . خانواده فرهیخته ای هم داره 8 سال از من بزرگتره ولی قبل از من یه نامزدی ناموفق داشته که وقتی من با اون دختر آشنا شدم به یقین رسیدم علت جدایی اون دختر و رفتاراش بوده.

خانواده اون کاملا در جریان رابطه ان ولی خانواده من قرار شد بیان خواستگاری بعد در جریان قرار گیرن که متاسفانه مادر بزرگ من فوت کرد و به عقب افتاد و هنوز خانواده من چیزی نمیدونن . این پسر در این سه ماه کوچکترین سوء استفاده ای از من نکرده . نگاهش هم پاکه پاکه متاسفانه الان یک هفتس متوجه شده سرطان بیضه داره و خودشو از رابطه کشید بیرون.

ولی من به حدی بهش علاقه دارم که نمیتونم ازش جدا شم با اصرار من برگشت به رابطه  با دکترش صحبت کردم گفتن مشکلی نیست ولی دیگه تا ابد بچه دار نمیشه واسه اون هم راه حل بهمون داد که در رویان دخیره اسپرم کنیم و کردیم.

الان این پسر از من تقاضا کرده که خانواده من از موضوع بچه دار نشدن چیزی نفهمن و بعد ازدواج نفهمن که ما بطور طبیعی بچه دار نشدیم . خودمم دوست ندارم بفهمن چون یقین دارم جوابشون منفیه منم دوس ندارم از این پسر جداشم چون از همه نظر عالیه فرهنگی اخلاقی مالی . باید چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)