با سلام

من تازه شرایط ازدوج رو پیدا کردم و میخوام که برم خواستگاری ولی متاسفانه با خوندن بعضی از تاپیک های اینجا خیلی ترسیدم که برم خواستگاری .

راستش من دندانپزشک هستم و بسیار خانواده دوست و با محبت و مسئولیت پذیر یعنی تمام شرایط برای ازدواج رو بدون اغراق در حد عالی دارم ولی متاسفانه در یک مورد یعنی ظاهرم ماجرا کاملا برعکس میشه البته قد (185) و هیکل خوبی دارم ولی رنگ پوستم سبزه تیره (تقریبا مثل هندی ها) و قیافه واقعا زشتی دارم با این که به تیپ و هیکلم خیلی میرسم ولی صورتم به نوعی میشه گفت زشته (از ده به خودم 3 میدم) حالا مشکل من اینه که تاپیک هایی رو خوندم که دختر خانوم توی جلسه خواستگاری قیافه پسر اصلا به دلش ننشسته ولی چون پسر شرایط خوبی داره اون پسر رو رد نمیکنه و گاهی جواب مثبت میدن که بعدا توی زندگی نمیتونن عاشق همسرشون بشن چون ظاهر براشون عادی نمیشه حتی در صورتی که همسر شخص از لحاظ عاطفی سیرابشون کنه...

خوب سوال من ؛

در جلسه خواستگاری از کجا میتونم بفهمم که خانوم حداقل یه ته علاقه ای به بنده داره و از روی اجبار با من ازدواج نمیکنه ؟

واقعا دلم میخواد توی زندگیم عشق باشه و خیلی میترسم که همسرم وانمود کنه که عاشق منه ...

شما خواهر های عزیز برای جلو گیری از این مشکل چه پیشنهادی دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)