سلام

خواستگاری دارم که به نظر خودم و خانوادم گزینه مناسبی هست و شناخت نسبتا خوبی ازش داریم. همه چی خوب بود تا زمانی که رفتیم پیش مشاور. خب سطح مالی ما از ایشون بالاتر هست و مشاور هم به ایشون در این مورد هشدار داده و ایشون رو دو دل کرده که من بابت این موضوع نگرانم و نمیدونم چطوری از این شک درش بیارم.

گاهی اوقات فکر می کنم شاید منو نمی خواد و اینا همش بهونست. بهش گفتم قرار نیست همین اول کار مثل میلیاردرها زندگی کنیم اما بازم میگه شاید نتونم یه زندگی مرفه برات بسازم و دوست ندارم تو مسائل مالی اذیت بشی.

نمیدونم وقتی من مشکلی با این موضوع ندارم از چی میترسه؟ خانواده من هم این ترس رو درک کردن و حتی حاضرند پولی که ایشون برای خرید خونه کم دارند رو  تقبل کنند تا کمتر ذهنش درگیر مسائل اقتصادی باشه. احساس میکنم پشیمون شده و روش نمیشه بگه. به نظر شما باید چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)