سلام

من یک پسر حدودا 30 سالم. یکی بود که قبلا تو دوران دانشجویی تو دانشگاه خیلی بهش علاقه داشتم به خاطر اخلاق و زیباییش ( حدودا 10 سال پیش ) ولی هیچ وقت این علاقمو ابراز نکردم ( به خاطر اینکه چنین آدمی نبودم که برم به اون شخص بگم و اهل رابطه هم نبودم، اونم شخصی نبود که اهل رابطه باشه که اگه میفهمیدم چنین آدمیه اصلا بی خیالش میشدم.اون موقع میگفتم هر وقت شرایطم خوب شد میرم خواستگاری ) ولی اون دختر هم اون موقع پی به علاقه من برده بود ( از روی رفتار من ) و فکر میکنم ( البته مطمئن نیستم ) اونم به من علاقه داشت، چون بعضی وقتا مثلا تو کلاس یا سالن وقتی برمیگشتم میدیدم داشت منو نگاه میکرد و بعدش مسیر نگاهشو عوض میکرد.

من تو این 10 سال یک سری مشکلاتی برام پیش اومد که اون قضیه و علاقه دیگه داشت از یادم میرفت. ( نه به طور کامل ولی از قدیم گفتن از دل برود هر آنچه از دیده برفت ) یک وقتایی یادش میفتادم و  خودمو سرزنش میکردم که چرا اقدامی نکردم، یک وقتایی هم زیاد بهش فکر نمیکردم.

این دختر تنها دختری بود که من تو زندگیم بهش علاقمند شدم،و بعد از اون دیگه کسی برام با بقیه فرقی نمیکرد.اینو یک تست روانشناسی هم بهم گفت! من دیگه به خاطر اینکه از دو تا شهر بودیم خبری ازش نداشتم و چون شرایطم خوب نشد کاری نکردم و پیش خودم فکر میکردم اونم حتما تا حالا ازدواج کرده.

بعد این مقدمات، چند روزه که از طریق یکی از دوستام که همشهری اون خانمه فهمیدم که تا حالا ازدواج نکرده. از اون روز که اینا فهمیدم تا حالا یه شور و شوق عجیبی به دلم افتاده و گفتم هر طور شده باید یک کاری بکنم و یک قدمی بردارم، لااقل بعدا خودمو سرزنش نمیکنم که چرا کاری نکردم و اگه نشد از فکرم راحت تر بیرون میره.

ولی ،من اون موقع (10 سال پیش) پیش خودم میگفتم وقتی وضعم بهتر شد و شرایطم بهتر شد،اقدام میکنم ولی الان زیاد با اون موقع فرقی نکرده، جز اینکه یه مدرک ارشد مهندسی گرفتم که تا حالا به هیچ دردی نخورده و یه ریالم از توش در نیومده . نه پس اندازی، نه چیزی که بشه موقع خواستگاری بهش امید داشت.

از اون طرف نمیدونم بعد از 10 سال اخلاق اون خانم چقدر تغییر کرده یا همون طور مونده، ( معیار اصلی علاقه من اخلاقش بود )، چون ممکنه بعضی آدما در طول زمان و شرایط عوض بشن و ممکنه وقتی اونو دیدم اصلا دیگه علاقه ای بهش نداشته باشم.

الان نمیدونم چکار باید بکنم.چه طوری بفهمم اون همون دختر نجیب و خوب 10 سال پیشه؟ یا زمان و شرایط تغییرش داده؟

به فرض هم که همونجور مونده باشه،چطور و با چه امیدی برم جلو وقتی چیزی ندارم؟ بگم چی دارم واسه ساختن یک زندگی خوب و راحت؟ میتونم تا حدودی رو کمک خانوادم حساب کنم ولی بگم خودم چی؟ خودم هیچ پس اندازی ندارم .

دوستان لطفا راهنماییم کنین.باید چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)