سلام دوستان

من دختری مذهبی هستم که روابط اجتماعی بالایی دارم ولی با نامحرم حتی الامکان سعی میکنم همکلام نشم. ولی یه اخلاقی هم دارم اینه که وقتی بفهمم یه پسری ازم حتی چند روز کوچیکتره احساس میکنم بچمه... و واقعا دیگه اصلا احساس سختی یا معذب بودن نسبت بهش ندارم.

من اصلا بانامحرم رابطه ی تلگرامی نداشتم. ولی الان چند وقتی هست که سر یه مسئله ی کاری با یکی از هم دانشکده ای هام که سال پایینی من هست رابطه ی تلگرامی دارم. صحبت ها کاری هست. ولی نه انقدرخشک و جدی و نه انقدر شوخی و بگو بخند.

ولی خب بعضی موقع ها یه حسی بهم میگه که نامحرم نامحرمه و باید لحنم جدی تر باشه. از طرفی میگم نه. از من کوچیکتره و هیچ حسی نمیتونه داشته باشه... میخواستم که کمکم کنین  و بگین کدوم فکرم درسته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)