ازدعاهای انحضرت است در تذلل برای خداوند عزوجل:

ای پرودگار من

گناهان من

زبان مرا بسته است

و سخن مرا بریده ،

حجتی نتوانم اورد

من گرفتار مصیبت خود 

و در گرو عمل خویشم 

در خطاهای خود غوطه ور

 و راه خود را گم کرده و فرومانده ام

خویشتن را در جای گناهکاران سرشکسته 

و بدبختان شوخ چشم

که وعید تو را سبک شمردند بازداشتم .

پاکا خداوندا

چه گستاخی کردم با تو

و خود را در چه مهلکه ای انداختم

ای خدای من

بر افتادگی و لغزش من رحمت اور

و به حلم خود از نادانی من درگذر

و به احسان خود بد کرداری مرا عفو کن

که من به گناه اقرار دارم

و به خطای خود معترفم

این دست و موی پیشانیم را در اختیار تو می‏نهم

و خود را برای کیفر کردارم با التماس و زاری ،تسلیم می‏نمایم

به موی سپید شده

عمر سپری گشته

و نزدیکی مرگ   

و ناتوانی و درویشی و بیچارگی من رحمت اور

 ان هنگام که نشانی از من در این جهان نماند

و یاد من از اندیشه افریدگان بدر رود

و از فراموش شدگان شوم

 مانند دیگران بر من ببخشای

ای مولای من

ان هنگام که صورت و حال من برگردد

و تن من پوسیده گردد

و اندام من از هم گسیخته و پراکنده شود

و پیوندهای من بگسلد بر من رحم کن

وای ! از غفلت و بی‏خبری من از آنچه که مورد بازخواست قرار می‏گیرم

 ای مولای من

در روز رستاخیز بر من رحم فرما

و انروز مرا با اولیای خود بدار

و در میان دوستان خود بگمار

و در پناه خود مسکن ده 

ای پرودگار جهانیان.